Bestilling og betaling
Handle hos os
HVOR ER MIN ORDREBEKRÆFTELSE?
Du får en ordrebekræftelse på den e-mailadresse, du har oplyst ved registrering, næsten umiddelbart efter at købet er godkendt.
Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelse kort tid efter, at du har afgivet ordren, kan det betyde, at noget er gået galt med købet. Eventuelt kan der være sket noget med afsendelsen af e-mailen.
Kontakt os venligst, hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen efter dit køb. Send os en e-mail til: webshop@shp-as.no.
KAN JEG IKKE GENNEMFØRE BETALINGEN?
Hvis det ikke er muligt at gennemføre betalingen, tjek venligst:
At du bruger et kort, som er godkendt hos vores betalingstjeneste At internetforbindelsen er god At al information stemmer såsom postnummer, personnummer osv.
Hvis det stadig ikke er muligt at gennemføre betalingen, kontakt os venligst via e-mail: webshop@shp-as.no.
KØBET GIK IKKE IGENNEM. BLIVER PENGE RESERVERET ALLIGEVEL?
I sjældne tilfælde kan der være en reservation på bankkontoen, selv om der opstod en fejl med betalingen. Denne vil i så fald forsvinde i løbet af 1-5 hverdage.
Ingen betalinger, kort eller faktura, debiteres før varerne er sendt fra vores lager. Af sikkerhedsgrunde oprettes altid reservationer.
KAN JEG ÆNDRE ELLER FJERNE MIN ORDRE?
Vi kan ændre eller fjerne varer fra din ordre, hvis den ikke er blevet behandlet af lageret. Kontakt os da på webshop@shp-as.no
KAN I TILFØJE PRODUKTER TIL MIN ORDRE?
Nej, vi kan ikke tilføje produkter manuelt efterfølgende til din ordre. Dette skyldes, at vi som virksomhed ikke håndterer betalingen. Adyen håndterer alle kort- og fakturabetalinger, og derfor kan vi ikke fakturere dig som kunde efterfølgende.
Du skal derfor enten kontakte os for at annullere en bestilling, forudsat at den ikke allerede er sendt, eller afgive en ny bestilling på varerne, du har glemt.
DER MANGLER ET ELLER FLERE PRODUKTER I MIN BESTILLING?
Hvis du mangler et eller flere produkter i pakken, kontakt os venligst på webshop@shp-as.no
Oplys hvilke produkter der mangler samt dit ordrenummer. Du finder dit ordrenummer i ordrebekræftelsen, du fik ved købet på e-mail. Hvis du ikke finder din ordrebekræftelse, oplys venligst fulde navn og e-mailadresse.
JEG HAR FÅET FORKERT VARE ELLER EN BESKADIGET VARE. HVAD GØR JEG?
Kontakt os venligst på webshop@shp-as.no
Oplys hvilke produkter der er forkerte eller beskadigede samt dit ordrenummer. Du finder dit ordrenummer i ordrebekræftelsen, du fik ved købet på e-mail. Hvis du ikke finder din ordrebekræftelse, oplys venligst fulde navn og e-mailadresse.
ER PRODUKTERNE RESERVERET, NÅR DE LIGGER I INDKØBSKURVEN?
Nej, produkterne i indkøbskurven er ikke reserveret. Du skal gennemføre købet for at sikre dig en vare.